Een zondags wandelingetje

Vandaag mooi lenteweer, ideaal om de omgeving van de kliniek even te verkennen. Hier net voor mijn woonst is een Thermalbad, helaas gesloten omdat een stuk van het dak is ingestort. Zelfs de zwembandjes en zwemeendjes liggen er nog, zie ik door het raam. Ik vind een krantenartikel met veel gekakel of het nu al dan niet weer open moet, en zoals steeds: wie gaat dat betalen?

Maar een ommetje wat verder brengt voldoende mooie taferelen om mijn teleurstelling over het gesloten bad gauw te vergeten. Het is hier o zo vredig en rustig. De enigen die haastig lijken, zijn de Nordic Walkers die met hun stokken en rasse schreden de wandelpaden afrazen. Ze kijken allemaal naar de grond. Ik vraag me af of ze even zouden stoppen als ze opkijken en al die kleurige natuur zien?









Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Wat is kanker en wat doen we ermee: de theorie van het levenskrachtige veld

één week Arcadia

Patiëntengetuigenis